دستگاه زردی نوزاد

اجاره دستگاه زردی نوزاد و فتوتراپی

دستگاه زردی نوزاد

اجاره دستگاه زردی نوزاد و فتوتراپی

قیمت اجاره دستگاه فتوتراپی


قیمت دستگاه زردی


امروزه دستگاههای فتوتراپی(زردی نوزادان) در دو مدل خانگی و بیمارستانی استفاده می شود.

دستگاههای خانگی با ویژگی های مختلفی و با قیمتهای متفاوت فروخته می شوند.

برخی از انواع دستگاههای فتوتراپی خانگی عبارتند از:

دستگاه 4لامپه 

دستگاه 6 لامپه

دستگاه ال ای دی

خرید دستگاههای فتوتراپی خانگی برای افرادی که می خواهند برای بچه خودشان استفاده کنند و استفاده دیگری ندارند، معمولاً به صرفه نیست؛ زیرا قیمت تمام شده دستگاه بالاست و با توجه به اینکه بعد از اتمام کار، قابل استفاده در منزل نیست به نظر می رسد که اجاره و استفاده موقت از این دستگاهها به صرفه تر است. هر مهتابی مخصوص فتوتراپی در بازار حدود 35 تا 40 هزار تومان (فیلیپس) است.

قیمت این دستگاهها از حدود 500 هزار تومان برای دستگاههای 4 لامپه معمولی شروع شده و تا نزدیک دو میلیون تومان برای دستگاههای قوی تر با ویژگی های مختلف قابل تغییر است.


اجاره دستگاههای فتوتراپی خانگی

قیمت اجاره دستگاههای فتوتراپی 4 لامپه معمولی از حدود 30 هزار تومان شروع شده و تا 100 هزار تومان در هر شب قابل تغییر  است. قیمت 40 هزار تومان نیز برای این دستگاه معقول است. این تغییر قیمت می تواند بدلیل مدل دستگاه و امکانات آن و یا محاسبه مسیر حمل و نقل دستگاه روی قیمت هر شب آن باشد.

قیمت اجاره دستگاه فتوتراپی 6لامپه نیز از حدود 45هزار تومان در یک شبانه روز شروع شده و تا 60 هزار تومان و بالاتر متغیرمی باشد.

قیمت اجاره دستگاه فتوتراپی ال ای دی بدلیل جدید بودن تکنولوژی این نوع از دستگاهها بسیار متغیر است. اما به نظر می رسد قیمت معقول آن اینگونه باشد که دستگاه ال ای دی معادل 6 لامپه 50 یا 60 هزار تومان باشد که البته با توجه به کارایی آن تا 70 هزار تومان هم معقول می باشد.  


توضیحات و نصب دستگاههای فتوتراپی خانگی:

لازم به ذکر است که این نوع از دستگاهها نصب نسبتا آسانی دارند. البته زمانبندی گذاشتن نوزاد زیر دستگاه و نحوه خوراک مادر نوزاد و نحوه کارکرد ویژگی های دستگاه توضیحات مناسبی هستند.



برای اجاره دستگاه فتوتراپی (زردی نوزاد) با ما تماس بگیرید:

09101369861

021-22441246

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.