دستگاه زردی نوزاد

اجاره دستگاه زردی نوزاد و فتوتراپی

دستگاه زردی نوزاد

اجاره دستگاه زردی نوزاد و فتوتراپی

لامپهای فتوتراپی

انواع مهتابی های مخصوص فتوتراپیمهتابی فتوتراپی




مهتابی هایی که در دستگاههای فتوترپی(زردی نوزاد) استفاده می شوند مهتابی های مخصوصی هستند و با مهتابی های معمولی متفاوت هستند.

این مهتابی ها در بازار با مارک های مختلفی عرضه شده اند. یکی از معروفترین مارکها مارک فیلیپس آلمان است. مارک ناروا نیز نسبتاً مارک معروفی است. 

این نوع از مهتابی ها در دو مدل 20 وات و 18 وات عرضه می شوند که معمولاً مشتری نمی داند و به این نکته توجه نمی کند. اما خب هر چقدر که قدرت لامپ بیشتر باشد در درمان سریعتر نوزاد موثرتر خواهد بود.


دستگاه های ال ای دی

در دستگاههای ال ای دی دیگر مهتابی های فتوتراپی استفاده نمی شود بلکه از چراغهای ریز ال ای دی استفاده می شود که با توجه به مشورتی که با پزشک کرده ایم نسبت به دستگاههای دارای مهتابی ارجح است و کارایی آن بهتر است. 


مهتابی های استاندارد

استانداردی که در این مهتابی ها وجود دارد اینست که این مهتابی ها نباید از عمر مفید خود یعنی 2000 ساعت بیشتر کار کرده باشند. این مدت زمان را مشتری لزوماً نمی تواند تشخیص دهد بجز اینکه از سیاهی یا پرنور بودن مهتابی ها مشخص شود که باز هم بعید به نظر می رسد. بنابراین این مسئولیت بر عهده اجاره دهنده این دستگاههاست که بعد از اتمام ( و حتی قبل از اتمام) عمر مفید این لامپها آنها را تعویض بنمایند.

اما دستگاههای ال ای دی عمر مفیدی قریب به 12000 هزار ساعت دارند و تا حدود 5 سال می توانند کار کنند. 


برای اجاره دستگاه فتوتراپی (زردی نوزاد) با ما تماس بگیرید:

021-22441246

09101369861

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.